Derecho.com

EDICTE de 20 de juny de 2008, sobre un acord de la Comissió Territorial d'Urbanisme de Tarragona referent al municipi de Reus.

Nº de Disposición:
 
DOGC:
5165 
Fecha Disposición:
20/06/2008 
Fecha Publicación:
Órgano Emisor:
DEPARTAMENT DE POLÍTICA TERRITORIAL I OBRES PUBLIQUES 
Categorias:

EDICTE

de 20 de juny de 2008, sobre un acord de la Comissió Territorial d'Urbanisme de Tarragona referent al municipi de Reus.

La Comissió Territorial d'Urbanisme de Tarragona, en la sessió de 24 de abril de 2008, va adoptar, l'acord següent:

Exp.: 2008 / 031724 / T

Pla especial d'assignació d'usos al sistema d'infraestructures de serveis tècnics a la Partida Mas Calbó, , al terme municipal de Reus

Vista la proposta de la Ponència Tècnica, i d'acord amb les consideracions efectuades per la Comissió Territorial d'Urbanisme de Tarragona, s'acorda:

.1 Aprovar definitivament el Pla especial d'assignació d'usos al sistema d'infraestructures de serveis tècnics a la partida de Mas Calbó, de Reus, promogut per Contenedores Reus, SA i tramès per l'Ajuntament, amb la incorporació d'ofici de les prescripcions següents:

1.1. S'afegeix a l'article 8 de la normativa el següent redactat: .c) L'àrea d'intervenció paisatgística, dins el recinte qualificat com a sistema general d'Infraestructures de Serveis Tècnics, ha de permetre la plantació d'arbrat, barreres visuals, a desenvolupar en el projecte d'intervenció paisatgística que recull l'article 9 de la normativa. Tot i constituint una àrea de domini privat, no s'admeten altres usos que no siguin els propis dels espais lliures vegetals, sense cap tipus d'edificació..

1.2. S'afegeix a l'article 9 de la normativa el següent redactat: .El tràmit de llicència del projecte d'obres de l'abocador seguirà el procediment d'avaluació d'impacte i obtindrà la corresponent autorització ambiental.

.2 Publicar aquest acord, i si s'escau les normes urbanístiques corresponents, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya a l'efecte de la seva executivitat immediata, tal com indica l'article 100 del Text refós de la Llei d'urbanisme aprovat pel Decret legislatiu 1/2005, de 26 de juliol.

.3 Comunicar-ho a l'Ajuntament i al promotor.

Contra l'acord anterior, que no posa fi a la via administrativa, es pot interposar recurs d'alçada, de conformitat amb el que preveuen els articles 107.1, 114 i 115 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, davant el conseller de Política Territorial i Obres Públiques, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquest Edicte al DOGC. El recurs s'entendrà desestimat si passen tres mesos sense que s'hagi dictat i notificat la resolució expressa i quedarà aleshores oberta la via contenciosa administrativa.

L'expedient restarà, per a la consulta i la informació que preveu l'article 101 del Text refós de la Llei d'urbanisme aprovat pel Decret legislatiu 1/2005, de 26 de juliol, als locals de la Comissió Territorial d'Urbanisme de Tarragona, carrer Anselm Clavé, 1 .Casa Gasset'.

Tarragona, 20 de juny de 2008

Sílvia Caire Garcia

Secretària de la Comissió Territorial d'Urbanisme de Tarragona

Annex

Normes urbanístiques de Pla especial d'assignació d'usos al sistema d'infraestructures de serveis tècnics a la Partida Mas Calbó, al terme municipal de Reus

 

(Vegeu annex al document PDF)

 

(08.172.129)