EDICTE de 7 d'abril de 2008, de notificació del plec de càrrecs de l'expedient sancionador ESE-11-08.

 

EDICTE de 7 d'abril de 2008, de notificació del plec de càrrecs de l'expedient sancionador ESE-11-08.

Nº de Disposición:
 
DOGC:
5130 
Fecha Disposición:
07/04/2008 
Fecha Publicación:
Órgano Emisor:
DEPARTAMENT D'INTERIOR, RELACIONS INSTITUCIONALS I PARTICIPACIÓ 
Categorias:

EDICTE

de 7 d'abril de 2008, de notificació del plec de càrrecs de l'expedient sancionador ESE-11-08.

En compliment del que disposa l'article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es comunica que al Servei Territorial del Joc i d'Espectacles se segueix l'expedient sancionador la resolució del qual es detalla a l'annex.

Ignorats el domicilis actuals dels expedientats, els expedients es troben a disposició dels interessats a les dependències del Servei Territorial del Joc i d'Espectacles a les Terres de l'Ebre (c. Montcada, 23, 43500, de Tortosa) perquè els interessats puguin interposar al·legacions, en el termini de 10 dies a comptar de l'endemà de la publicació d'aquest Edicte al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, amb la prevenció que, en cas que no hi comparegui, el respectiu expedient sancionador seguirà el seu tràmit en absència seva.

Tortosa, 7 d'abril de 2008

Lluís Salvadó i Tenesa

Delegat territorial del Govern

a les Terres de l'Ebre

Annex

Núm. d'expedient sancionador: ESE-11-08.

Expedientat: FRANCISCO JAVIER PINEDA FERNANDEZ.

Denominació del local: Bar LA MECA.

Últim domicili conegut: Carrer Enric Granados, 23, Alcanar.

Normativa infringida: L'article 4 de la Llei 10/1990, de 15 de juny, sobre policia de l'espectacle, les activitats recreatives i els establiments públics, per la comissió d'una falta tipificada de caràcter molt greu a l'article 23.b) de la Llei 10/1990, de 15 de juny, de la Generalitat de Catalunya. L'article 9.1 del Decret 200/99, de 27 de juliol, pel que es regula el dret d'admissió als establiments públics on es realitzen espectacles i activitats recreatives, per la comissió d'una falta tipificada de caràcter greu a l'article 24.d) de la llei 10/90, de 15 de juny. L'article 1.1 en relació a l'article 3.1 i 6 del Decret 70/2003, pel qual es regulen els fulls de reclamació/ denúncia als establiments comercials i en l'activitat de prestació de serveis, per la comissió d'una falta tipificada de caràcter greu a l'article 24.g) de la Llei 10/90, de 15 de juny.

Motiu d'incoació: Realitzar activitat diferent a la llicència municipal, manca de rètol d'aforament, manca de fulls de reclamació.

(08.098.091)